Despre noi
Suntem aici pentru a ajuta părinții să crească copii fericiți și sănătoși
Cu toții avem nevoie de sprijin în cea mai importantă perioadă a copiilor noștri: primii ani
Grădiniță Nr. 256 este o grădiniță de stat cu program prelungit din Sectorul 2, București, care a fost evaluată de către ARACIP cu calificativul FOARTE BINE.
Grădinița Nr. 256 este situată în cartierul Vatra Luminoasă, având în apropiere școli (Școala gimnazială nr. 46, Școala Gimnazială nr. 49) precum și grădinițe (Grădinița ”Luminița”, Grădinița ”Clopoțel”, Grădinița ”Castel”).
Grădinița a fost construită între anii 1954-1955 și dată în folosință de către Electroaparataj în anul 1956. În anul 2009 se deschide și corpul B. Ambele clădiri dispun de cantină proprie. Funcționează cu 9 grupe cu program prelungit.
Fiecare copil pe care îl educăm este un OM dăruit societății.
Nicolae Iorga
Ce este grădinița?
Instituție de învățământ preșcolar, destinată copiilor între 3-6 ani. Originile grădiniței de copii se găsesc în operele lui Pestalozzi, dar adevăratul inițiator a fost Friedrich Froebel, care le-a dat și denumiea ”kindergarten” (1837) și a conceput jocuri și material didactic specific.
Importanța grădiniței în viața copilului
- este un mediu creativ și interesant, care pune baza educației copilului și îl ajută să deprindă primele aptitudini necesare pentru școală, oferindu-i oportunitatea de a descoperi lucruri noi și de a-și dezvolta abilități esențiale pentru viața de zi cu zi.
- intervine pe mai multe planuri în dezvoltarea copilului ca individ al societății cum ar fi: învață copilul să socializeze, îl învață să comunice și îi dezvoltă limbajul, îl învață să se comporte politicos, contribuie la dezvoltarea intelectuală a copilului, învață copilul să fie independent, dezvoltă abilitățile motorii ale copilului, contribuie la dezvoltarea personală a copilului.
- este un mediu valoros în dezvoltarea și educația copilului. Este indicat ca fiecare părinte să profite de oportunitățile pe care acest mediu le oferă copilului pentru a învăța o mulțime de lucruri noi. Copilul are ocazia să învețe cele mai multe lucruri din experiență, care este cel mai eficient instrument de învățare și înțelegere la vârste mici.
Misiune
- Dezvoltarea normală, deplină a copilului preșcolar, valorificând potențialul fizic și psihic al fiecăruia.
- Crearea unui climat de muncă și învățare stimulativ și creativ.
- Garantarea pregătirii pentru adaptarea la viața școlară și socială.
- Asigurarea accesului la o educație complexă și echilibrată pentru fiecare copil, indiferent de condiție socială, apartenența etnică sau religioasă.
- Crearea condițiilor spirituale și material favorabile vieții într-un cadru formal modern, corespunzător normelor și valorilor europene.
- Ridicarea nivelului calitativ al organizației grădiniței și asigurarea condițiilor de formare și dezvoltare profesională în vederea asigurării calității în unitate.
- Aplicarea prevederilor tuturor normelor legale și acționarea în sensul reformei în învățământul românesc.
- Respectarea drepturilor fundamentale ale omului, cu prioritate ale copilului și valorizarea fiecărui participant la actul educativ.
Viziune
- Grădinița își propune demersuri educaționale, alături de familie și comunitate, având ca ideal pregătirea viitorului preșcolar pentru o societate aflată în continuă mișcare și transformare.
- Fiecare copil care a trecut și va trece pragul instituției noastre, trebuie să devină un cetățean al Europei. Primul pas îl constiutie formarea deprinderilor și atitudinilor necesare unui cetățean și a unui bun locuitor al comunității, fie că aceasta este micro comunitatea școlară, cea locală sau marea comunitate Europeană.
- O GRĂDINIȚĂ MODERNĂ, CU EDUCAȚIE DE CALITATE, CE OFERĂ PROGRES ȘI ȘANSE EGALE TUTUROR COPIILOR, O GRĂDINIȚĂ UNDE VALORILE NAȚIONALE SE COMPLETEAZĂ CU CELE EUROPENE. Când unui copil i se oferă puțină libertate de acțiune, el va spune imediat: ”Vreau și eu să fac asta! Ajută-mă să fac singur!”. Iar aceste cuvinte le dezvăluie nevoile interioare.
- Noi ne propunem să-i ajutăm pe copii să devină autonomi, având la bază motto-ul: ”Dați-mi un pește și voi mânca azi, învățați-mă să pescuiesc și voi avea ce mânca o viață întreagă.”
Aceștia sunt profesorii noștri
Experți ce oferă copiilor dvs. cel mai bun început
Filip
Monica
Director
Armășelu Mihaela Malvina
Profesor învățământ preșcolar
Bordeanu Daniela Petronela
Profesor învățământ preșcolar
Burducea Camelia Andreea
Profesor învățământ preșcolar
Crețu
Otilia
Profesor învățământ preșcolar
Carusu
Roxana
Diana
Profesor învățământ preșcolar
Chiuchiunea Constantina
Profesor învățământ preșcolar
Chiric
Codruța
Elena
Profesor învățământ preșcolar
Filip
Alina
Maria
Profesor învățământ preșcolar
Grecu
Ioana
Ramona
Profesor învățământ preșcolar
Iliuță
Andrada
Silvia
Profesor învățământ preșcolar
Mancaș
Mihaela
Elena
Profesor învățământ preșcolar
Niste
Ileana
Profesor învățământ preșcolar
Nițu
Ștefania
Maria
Profesor învățământ preșcolar
Rădelu
Denisa
Elena
Profesor învățământ preșcolar
Cojocaru
Mădălina
Andreea
Profesor învățământ preșcolar
Culea
Liliana
Profesor învățământ preșcolar
Grigoraș
Mirela
Roxana
Profesor învățământ preșcolar
Mai mult decât un loc plin de bucurie
Noi ne propunem să-i ajutăm pe copii să devină autonomi